AJÁNLÁS
TOP MÁRKAMENEDZSERNEK

A Signature 40 listára ügynökségi és ügyféloldalról érkező ajánlásokat egyaránt elfogadunk.
Ajánlani lehet bármilyen, magyarországi székhellyel vagy fióktelephellyel rendelkező gazdasági társaság marketing vagy kereskedelmi marketing osztályán dolgozó szakembert. Fontos kritérium, hogy az adott gazdasági társaság többségi tevékenységének hazai célpiacra kell irányulnia, azaz kizárólag Magyarországon kívülre teljesítő szolgáltatóközpontok az idei évi kiírásba nem számítanak bele.
Milyen ajánlásokat várunk?
A fogalmak tisztázása érdekében pontosítjuk a meghatározásokat, milyen területről is várjuk az ajánlásokat?
Brand Management
Brand Manager
Márkamenedzser
Marketer
stb.
Ezalatt értjük azon márkamenedzsereket, akik szektortól függetlenül egy vállalat termékeit, szolgáltatásait menedzselik, vagyis a legalkalmasabb marketing eszközök segítségével elősegítik ezen termék vagy szolgáltatások sikeresebb értékesítését.
Trade Marketing
Management
Trade Marketing Manager
Channel Manager
Activation Manager
stb.
Fentiekhez képest értjük a terület alatt azon trade marketing managereket, akik szektortól függetlenül munkájuk során nem közvetlenül kizárólag a fogyasztóra, hanem a kereskedőre is fókuszálva segítik elő a termékek vagy szolgáltatások értékesítését.
Ezen belül is teszik ezt általában kiemelt vevőkkel (pl. nagykereskedőkkel) való összehangolt stratégiai együttműködés során, melynek célja a fogyasztói igények minél jobb kielégítése, a fogyasztói elégedettség, végső soron a márkahűség fokozása.
Junior vs Senior
Kik pályáznak eséllyel?
A Signature 40 listára ajánlani nem csak senior kollégákat lehet. A listára kerülést alapvető szakmai kritériumok mentén döntjük el, melyek egyedi pontozásra kerülnek és a Szakmai Kuratórium minden évben felülvizsgálja nem csak a pontozást, de a meghatározott kritériumokat is.
Így alapvetően junior szakember is érhet el olyan teljesítményt, amely listára érdemessé teszi, bár tény, hogy néhány kritérium esetében alapvetően számít az időtényező.