#
5
Metykó Zsófia
Consumer Mobile Segment Group Manager
Yettel Magyarország Zrt.
Metykó Zsófia a Yettel Magyarország Zrt. Lakossági Mobil Szegmens vezetőjeként a márka stabil növekedést nyújtó lakossági mobil üzletági feladatainak megoldása mellett a Yettel. idei rebrandingjének megújuló ajánlataiért és zökkenőmentes átalakulásáért is felel. Az ezzel járó operatív, belső kommunikációs és edukációs kihívásokat példátlanul nagy sikerrel kezelte a szervezet, és egy éjszaka alatt a vállalat új néven, új szolgáltatásokkal, új elnevezésekkel újult meg, és folytatta teljes funkcionalitással, szinte zökkenőmentesen az offline és online ügyfélkiszolgálást egyaránt. Operatív tevékenységei részeként kampányait is több ízben arany és ezüst fokozatokkal díjazta a szakma. A CSR területtel együttműködésben készült „Telenor HiperSuli ajánlat” integrált kampánya a Doing Good: CSR Award első helyén végzett.