top of page

#

2

Salem Dániel

National Trade Marketing Manager

Heineken Hungária Zrt.

Salem Dániel közel hét éve innovációs brand managerként kezdett a Heineken Hungária Zrt. -nél, ahol több kereskedelmi pozíció betöltése után, 2019 óta National Trade Marketing Manager a cégnél. Olyan, hazai sörpiacot meghatározó márkákon dolgozik, mint a Heineken, Soproni, vagy éppen a Gösser. Csapatával a vállalat teljes portfóliójának Retail és Horeca csatorna stratégiájért és aktivitásáért felel. Vezetésével az FMCG piacon mérvadó, Advantage riport alapján az italos beszállítók rangsorában a Heineken 2021-ben első helyen végzett shopper/trade marketing kategóriában.


Munkájának egyik fontos eleme a fenntarthatóság, amelynek eredményeképpen a sörgyártók közül elsőként a törvényi szabályozás előtt hagyta el a műanyagpoharak vendéglátóhelyekbe való eljuttatását és tért át műanyagpoharakra, illetve több POS anyagot 100%-ban újrahasznosított PET-ből készültre cserélt le a cég.

bottom of page