top of page

#

32

Bedő Hajni

marketing manager

Cerbona Élelmiszergyártó Kft

A Cerbona által gyártott terjedelmes termékportfólió összesen több mint 100 SKU-t foglal magában, ezek belföldi piacra vonatkozó marketingfeladataiért jelenleg Bedő Hajni felel. Összesen 18 FMCG-marketinggel eltöltött év tapasztalata áll mögötte, amely során számos különböző szervezetnél építette márkáit és karrierjét. Leghosszabb ideig a DunaPro Zrt.-nél és a Szamos Marcipánnál volt, 3-3 évet. A Cerbonához lassan két éve került, azóta felel a Cerbona termékcsaládjaiért trade és brand marketing feladatokat egyaránt intézve. Munkáját 2021-ben Inno d'Or díjjal jutalmazták a Cerbona Selection bevezető kampányáért, 2022-ben a Cerbona vegán termékcsalád bevezetőkampánya pedig szintén Inno d'Or díjat és SIAL Innovation Paris kiválasztást ért számára. A legutóbbi évet Bedő Hajni a KPI-ok felülteljesítésével zárta: a vegán kampányban a megszokottnál erősebb kommunikáció valósult meg outdoor, rádió- és infuencer támogatással, erős online lábbal és hírlevélkampánnyal, vonzó webshopajánlatokkal, rendezvény- és POS-megjelenésekkel.

bottom of page