top of page
A Signature story
Így indultunk 2022-ben
Sok a munka és a nehézség, amíg az ember eljut a marketing-döntéshozói szintig, ezért szerettünk volna egy olyan platformot életre hívni, amely kimondottan a márkamenedzsereket, a trade marketing menedzsereket ismeri el. A marketingszakma döntéshozói szintje alatt dolgozókra irányuló listát először, a 2022-es Marketing Summiton hirdettük ki, hatalmas érdeklődés mellett.
Már az első évben hatalmas érdeklődés
Bár nyár közepén, rövid nevezési időszakkal indult az első, operatív kollégákra fókuszáló Signature platform, mégis négyszeres túljelentkezést követően tudtuk bemutatni az első 40-es listát.
158 ajánlás érkezett 95 szervezet/megbízó képviseletében, amiből a felelős zsűri kiválasztotta a 40 fős díjazotti kört.
Olvasd el az első listáról készült beszámolókat!
bottom of page